שאלות נפוצות

התשובה לכך משתנה מסניף לסניף ותלויה מאוד במצב הקיים.

התקופה המינימלית המומלצת לחיזוק סניף היא 4-5 שבועות,

מאוד תלוי מהן מטרות העל ולאן רוצים להביא את הסניף.



שילוב מספר מדיות מקומיות היא השיטה הטובה ביותר לקידום סניף במרחב המקומי .

חשוב לא פחות הוא המסר והתאמת השפה למאפייני האוכלוסיה המקומית באזור היעד.

התקופה המינימלית המומלצת לקמפיין חיזוק סניף יחיד היא כחודש ימים / 4-5 שבועות,

תקציב ממוצע לקמפיין חיזוק סניף מתחיל  מ 20,000 ש"ח וללא גבול עליון, 

המחיר נגזר ממטרות הקמפיין והמשכיותו נגזרת מעלות מול תועלת .



מרחב מקומי הוא האזור בו נמצא קהל היעד הרלוונטי לסניף שלי, 

הגדרת המרחב המקומי היא צעד ראשון ומשמעותי לפני בחירת המדיה וניסוח המסרים

בכדי להגדיר את המרחב המקומי שלי נצטרך לענות על השאלות הבאות:

האם מדובר בסניף יחיד מאותה הרשת במרחב הנ"ל?

מי המתחרים שלי והיכן הם ממוקמים?

היכן נמצא קהל היעד העיקרי שלי?

ברגע שנענה על השאלות הבאות, נוכל לבצע " חיתוכים " ולהגיע להגדרת אזור יעד עקרי .

אזור זה נקרא המרחב המקומי שלי ואליו אכוון את השיווק והפרסום שלי.


מפת המדיות במרחב המקומי,

לאחר שלב הגדרת המרחב המקומי ואפיון האוכלוסיה, מגיע שלב בחירת המדיות המקומיות:

אנחנו מפרסמים בכל מדיה שנמצאת במרחב שהגדרנו ויכולה להביא לתוצאות,

כמוכן אנו נמצאים בקשר יומיומי עם בעלי המדיות וערים לשינויים ברמת 24/7 .

ערוצי הפרסום שלנו :

קבוצות פייסבוק עירוניות /מקומיות/ נישתיות

אתרים מקומיים, בלוגים ואפליקציות מקומיות

עיתונות מקומית כתובה 

עיתונות מקומית דיגיטלית

פרסום בדיגיטל - גוגל ורשתות חברתיות.

רדיו מקומי/אזורי

שילוט מקומי - בילבורדים, מכוונים ומסכים.

פרסום על גבי אוטובוסים ומוניות בקוים רלוונטים למרחב המקומי המוגדר.

הפצה והדפסת פליירים וחומרים פרסומיים.

תערוכות וכנסים רלוונטיים.

צרו קשר
Powered by Artvision | Truppo Websites